BuroNazorg hecht veel waarde aan een goede dienstverlening, tevreden opdrachtgevers en prettige werkrelaties.
Toch kan het voorkomen dat je niet helemaal of ontevreden bent over onze dienstverlening/training of opleiding.
Wij vragen je om ons hiervan zo spoedig mogelijk, binnen 14 dagen, op te hoogte te stellen.
Dan zullen wij alles in het werk stellen om samen in overleg te komen tot een bevredigend resultaat voor beide partijen.
Stappen in de klachtenprocedure
Neem binnen 14 werkdagen contact op met BuroNazorg.
Dit kan telefonisch of via de mail. Je kunt dan kort aangeven wat de inhoud van je klacht is. BuroNazorg neemt zo spoedig mogelijk contact met je op (binnen 2 werkdagen) om je uit te nodigen voor een persoonlijk gesprek waarin je je klacht en ongenoegen kan uiten.
In dit gesprek proberen we tot een gezamenlijk vergelijk te komen.
Mocht er in dit gesprek niet een passende afhandeling van je klacht komen, dan wordt er een termijn van maximaal 3 weken afgesproken om te komen tot een passende afhandeling. In deze periode heeft BuroNazorg de tijd om je klacht nader te onderzoeken en specificeren. Je wordt schriftelijk op de hoogte gehouden van de ondernomen stappen.
Uiteraard zal zorgvuldig en vertrouwelijk met de informatie worden omgegaan. De klager heeft te allen tijde inzage in het klachtdossier, voor zover het de gegevens betreft die op hem/haar betrekking hebben.
Na maximaal 3 weken neemt BuroNazorg contact met je op om een persoonlijke afspraak te maken. Hierin zal je een voorstel worden gedaan om je klacht goed en passend te kunnen afhandelen.
Mocht je het hiermee niet eens zijn, dan is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan een onafhankelijke derde partij, de Nederlandse Federatie Gezondheidszorg ( https://www.de-nfg.nl/niet-tevreden-over-je-hulpverlener.html). Als je een klacht hebt, dan wordt aan jou de klachtenprocedurefolder van de NFG uitgereikt.
Mocht er sprake zijn van restitutie van (een deel van) het cursusgeld of geld voor individuele begeleiding, dan wordt dit binnen 3 weken na overeenkomstdatum betaalbaar gesteld aan de klager.
Voortgangsbewaking
De voortgang van de afhandeling van de klacht wordt bewaakt door invullen en bijhouden van een klachtenformulier. Klachten en schriftelijke uitwerkingen van de gevolgede procedure worden gedurende 1 jaar bewaard.
Versie 1 Maart 2021